Psi niezbędnik

Kiedyś przed wyjściem z domu na dłuższy spacer, trening lub wycieczkę w pośpiechu pakowałam do swojej torebki wszystkie psie gadżety, które mogły nam się przydać. Efekt był taki, że zazwyczaj czegoś zapominałam i zawsze akurat TA rzecz okazywała się być bardzo potrzebna.

W końcu uznałam, że czas z tym skończyć i postanowiłam wszystkie przydatne psie rzeczy spakować do jednej torby, która będę mogła tylko chwycić wychodząc z domu, bez martwienia się czy wszystko mam. I tak właśnie powstał psi niezbędnik.


Co znajdziemy w środku:

1. Przenośna miska na wodę - istnieje dużo różnych rodzajów przenośnych miseczek i poidełek dla psów. My najbardziej lubimy składaną gumować miseczkę, która jest lekka i nie zajmuje dużo miejsca. 

2. Butelka z wodą - obowiązkowa zwłaszcza w cieplejsze dni.


3. Linka - ją wykorzystujemy głównie podczas treningów, ale bywa również przydatna podczas zabawy, kiedy nie chcemy puszczać psa luzem. Może również posłużyć jako awaryjna smycz, jeśli ta właściwa ulegnie zniszczeniu.

4. Zabawki - bo co to byłby za spacer bez piłki... My zawsze zabieramy ze sobą piłkę-żabę (ślepą żabę, której Lexi wygryzła oczy o_o), a od niedawna również frisbee w nadziei, że Lexi kiedyś zaŁAPIE do czego służy.


5. Woreczki - dobrze mieć przy sobie zapasowe woreczki, gdyby te z kieszeni nagle się skończyły (zawsze dzieje się to niespodziewanie!).

6. Kliker - obowiązkowy na treningach, a mimo to zawsze o nim zapominałam. Teraz się już to nie zdarza.


7. Książeczka zdrowia - warto ją mieć przy sobie, ponieważ możemy zostać poproszeni o jej okazanie np. w komunikacji miejskiej. 

8. Zapasowe przysmaki - bo te kieszeniowe też szybko schodzą.


9. Kaganiec - obowiązkowy podczas podróży komunikacją miejską lub pociągiem, dlatego warto go mieć zawsze przy sobie, chociażby taki materiałowy, który jest lekki i nie zajmuje dużo miejsca. 

10. Ręcznik - nawet taki malutki może okazać się przydatny w deszczowy dzień lub kiedy nasz pies postanowi popluskać się w wodzie. 


Nie jest tego dużo, a jednak każda z tych rzeczy może okazać się przydatna podczas całodziennego wypadu.

A może macie jakieś sugestie co jeszcze powinno się znaleźć w naszym niezbędniku ?



6 komentarzy:

  1. Dużo tego:D Czy nie będziesz zła jeżeli zrobię podobny post na zuziowym blogu, bo właśnie podsunęłaś mi super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że nie :) Jestem ciekawa co inni psiarze zabierają ze sobą na spacery, fajnie będzie porównać nasze dwa niezbędniki, może nawet dorzucę coś do swojego ;P

      pozdrawiamy

      Usuń
  2. Strzał w 10! :D Te rzeczy wszystkie zawsze się przydarzą podczas długich spacerów :D Super...
    Zapraszamy do nas: http://oskarpiesowielkimsercu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie zestawienia psich rzeczy :) Kiedyś pakowałam i linkę i wodę i miskę i wszystko, wszystko, teraz właściwie mieszczę wszystko do własnej torebki odkąd nie jeżdżę komunikacją miejską. Nasz kaganiec bonzikowy jest tym z rodzaju fizjologicznych więc zajmował milion miejsca. Śliczna torba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zazwyczaj kończyło się to tak, że podczas spaceru okazywało się, że o czymś zapomniałam, za to później chodziłam przez kilka dni znajdowałam psie rzeczy w torbie :p Teraz wszystko czeka w gotowości!

      Ja się właśnie zbieram do zakupu kagańca z prawdziwego zdarzenia, taki materiałowy przydaje się jako kaganiec awaryjny, bo zajmuje mało miejsca i jest lekki.

      Miło nam, że się podoba :)

      Usuń