LIEBSTER BLOG AWARD

O zabawie Liebster Blog Award pierwszy raz usłyszałam wczoraj, czytając nowy wpis na blogu Biały Jack. Zasady gry są proste: osoba, która otrzymuje nominację od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonywaną robotę", musi odpowiedzieć na 11 prostych pytań zadanych przez osobę nominującą, a następnie zadać 11 innych pytań 11 innym blogerom. Wymarzony pies znalazł się na liście nominowanych blogów przez Białego Jacka.
Zazwyczaj nie biorę udziału w takich akcjach, ale tym razem postanowiłam zrobić wyjątek, ponieważ jest to moim zdaniem fajny sposób, aby dowiedzieć się czegoś o osobach, których teksty się czyta na blogach, a ja sama z przyjemnością czytałam wpis Białego.



Zasady gry:
Nominacje do zabawy otrzymuje się od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała a następnie nominować kolejne 11 osób (informując ich o tym) oraz zadać im 11 pytań. Nie można nominować osoby którą Cię nominowała.

No to zaczynamy:


1. Jaką rzecz w swoim psie najbardziej cenisz?
Ciężko powiedzieć, ponieważ charakter Lexi ciągle się kształtuje, a ja z każdym dniem poznaje ją coraz lepiej. Jedna rzecz, która przychodzi mi na myśli i za którą jestem na prawdę bardzo wdzięczna losowi to to, że Lexi póki co jest psem nie stwarzającym żadnych większych problemów. I oby tak zostało !
2. Gdzie nigdy nie wybierzesz się z psem?

W podróż samolotem. Nie wyobrażam sobie, żeby mojego psa mieli zamknąć w luku bagażowym. 
3. Pies, czy też inne zwierzęta?
Pies i tylko pies. 
4. Szaleniec czy miłośnik – co sądzi o Tobie Twoja rodzina w kontekście psa?
Zdecydowanie szaleniec. Myśli tak moja rodzina i moi znajomi. 
5. Nigdy nie chciałbym mieć psa rasy…
...pudla. Kocham wszystkie psy, ale jakoś nigdy nie przepadałam za pudlami. Kiedyś chodziłam na korepetycje z fizyki do Pana, który miał strasznie śmierdzącego pudla, który zawsze wskakiwał na fotel na którym siedziałam i śmierdział mi pod nosem przez godzinę zajęć. Wiem, że to nie tyczy się wszystkich pudli, ale po prostu sama nie chciałabym mieć psa tej rasy. 
6. W 2015 chcę nauczyć mojego psa…
oj lista będzie długa. Na pewno na początek chodzenia przy nodze oraz przybiegania na zawołanie - te dwie rzeczy ciągle słabo nam wychodzą i będziemy nad tym dużo pracować. Rozpoczynamy też trening rally-o, gdzie będziemy szlifować nasze posłuszeństwo. Na wiosnę planujemy również zapisać się na treningi agility, a jeśli starczy nam czasu to może spróbujemy również swoich sił w tropieniu. To będzie dla nas na pewno bardzo intensywny rok i czeka nas dużo nauki - zarówno Lexi jak i mnie. 
7. Szelki czy obroża – co wolisz dla psa? 
Zdecydowanie szelki. Lexi niestety czasem jeszcze ciągnie na smyczy i jeśli ma obrożę zwyczajnie się wtedy poddusza, dlatego staram się unikać noszenia obroży. Nosi ją tylko, kiedy jest zimno i ma ubranko, pod które nie da się włożyć szelek. 
8. Najchętniej spędzam spacery z psem na…
psim wybiegu, gdzie Lexi może wybiegać się z innymi psami a ja nie muszę się martwić, że zaraz mi gdzieś zwieje. 
9. Ulubione smakołyki mojego psa to…
Natural Croq Mini Snack firmy Happy Dog. Są to małe ciasteczka w kształcie kostek, nie mają one żadnego wyraźnego zapachu ani smaku, ale jest w nich coś takiego, że Lexi po prostu je uwielbia i zrobi dla nich wszystko. 
10. Cecha, której mój pies we mnie nie lubi…
hmm trzeba by zapytać się Lexi, ale wydaje mi się, że nie lubi we mnie tego, że jestem strasznym zmarzluchem, przez co długie zimowe spacery to nie jest coś co lubię. 
11. Wymarzone miejsce na wyjazd z psem to…?
Mazury. Marzy mi się pojechać do drewnianej chatki nad jeziorem i chillować cały dzień na tarasie. Lexi mogłaby się kąpać w jeziorze i chodzić ze mną na długie spacery po lesie. oj tak :)

Moje pytania:
1. Skąd pomysł na imię twojego psa?
2. Dlaczego zdecydowałeś/aś się pisać o swoim psie ?
3. O jakim psim gadżecie marzysz ?
4. Dlaczego właśnie ta rasa a nie inna ?
5. Ulubione zajęcie mojego psa to.....
6. Najbardziej w swoim psie kocham...
7. Z nauką czego twój pies miał największy problem ?
8. Co robisz, kiedy coś jesz, a twój pies wpatruje się w ciebie oczami kota ze Shreka ?
9. Mój kolejny pies będzie...
10. Mój pies jest wyjątkowy bo....
11. Czy twój pies jest wymarzonym psem ? ;)

Moje nominacje:
6. Przez świat z labradorem

co prawda nie blogi, ale strony piszące o psach :)





1 komentarz:

  1. Hej! Dziękujemy za nominację :))) Jak tylko ogarniemy się z kolejką postów bierzemy się za odpowiadanie! Ściskam Was :*

    OdpowiedzUsuń